9 Ocak 2016 Cumartesi

2016 DAN MERHABA

Evet,tekrar merhaba.
2015 yılı ülkem adına pek hayırlı gelmedi de bana hiç iyi gelmedi.
Sosyal hesaplarımda pek bahsetmesemde yakın çevrem bilir. Bu yıl tam üç dükkan değiştirdik ve en sonunda 2015'in aralık ayında tamamen kapattık. Küçük esnaf bitti,AVMler burnumuzun dibine soktular,market zincirleri saatinden tut,gümüş takıya kadar satıyorlar siz bu adil olmayan bir ortamda nasıl ayakta kalmayı düşünürsünüz. Esnaf odasıymış yok bilmem neymiş hepsi fos.
Yıllarca dükkan sahiplerine çalışmışız pek bir karımız olmamış,dostlar alışveriş de görsün . Her şeyin hayırlısı olsun bakalım .
Şu işsizlik hanesi kaçtı sonuna beni de ekleyin.
Geriye böyle hatıralar kalıyor.





11 yorum:

  1. Üzüldüm canım. Gerçekten büyük alışveriş merkezleri ve kurumsal zincirler esnafın işlerini çok olumsuz etkiliyor.
    Ama olsun, her şeyin hayırlısı.
    İyi tarafından düşünecek olursak harika el işlerine daha fazla zaman ayırabileceksin. Belki de artık el işlerin üzerine iş yapmanın zamanıdır.
    Kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım arkadaşım benim,hayırlısı olsun .
      Yakınlarımda diyor elişlerini paraya çevir,olur inşallah.
      Ben de çok öpüyorum canım iyi ki varsınız.

      Sil
    2. Çok sağol canım arkadaşım benim,hayırlısı olsun .
      Yakınlarımda diyor elişlerini paraya çevir,olur inşallah.
      Ben de çok öpüyorum canım iyi ki varsınız.

      Sil
  2. Üzüldüm ya, hiç haberim yoktu Fatoş:(
    Küçük esnaf bitti gerçekten, alışveriş merkezlerine en az senin kadar sinir oluyorum. Hele bazı günler önündeki araba kuyruğunu görünce hayretler içinde kalıyorum. İnsanlar nasıl vakit geçiriyorlar bütün gün orda onu hiç anlamıyorum.
    Bence senin şahane el emeği işlerini daha yoğun yapmalısın. Kimler neler yapıyor, sen alasını yaparsın arkadaşım:)
    Çok öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için gerçekten üzücü oldu 13 senedir bu işle uğraşıyoruz ,başladığımız dönemlerde Kayseri de hiç AVM yoktu son altı senede üç büyük AVM açıldı kötü etkilerini görmeye başladık. Ülke olarakta ekonomi hiç iyiye gitmedibiz döviz üzerinden alış yaptığımıx için haliyle tuzu biberi oldu. Kayseri de dükkan kiraları batıya göre çok pahalı ve seneliğini peşin alıyorlar ,üç ,beş senen dolunca iki katı kira istiyorlar hal böyle olunca bu noktaya geldik.
      Umudumu yitirmiyorum,umarım güzel şeyler olacak bu birazda benim çabam ve siz güzel insanların motivasyonu ile daha da iyi olacak.
      İyi ki varsınız ben de çok öpüyorum canım.

      Sil
  3. Söyleyecek söz bulamıyorum ,gerçekten üzüldüm.
    Sevgili Ayşım'ın da dediği gibi , o kıymetli eserlerinizi üretme vaktidir ,bundan sonrası için bol şanslar ,şimdiden hayırlı olsun,bol kazançlar ,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nuray çok çok teşekkürler. Umudu yitirmemek gerek herkes için güzel şeyler olsun inşallah bu dünyada.
      Çok çok sevgiler

      Sil
  4. Her bitiş bir başlangıcın işaretidir, 2016 yılı size umarım güzel günler getirir, var mı bizim sizin için yapabileceğimiz şey?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bolat umarım hepimiz için ülkem için umut dolu bir yıl olur.
      Gerçekten çok duygulandım düşünmeniz bile bir umut kaynağı. Çok çok teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  5. Üzüldüm bunları duyduğuma.Bi bakkal amcamız vardı.Hep ondan ufak tefek alışveriş yaptım kapatana kadar..Ama evet gerçekten küçük esnafın bu devirde dayanması zor oluyor.Ama şunu söylemeliyim.Harika becerilerin var senin.Hatta kış depresyonunun (boncugun gidişi ve yazdan beri ülkenin durumu )derinlerinden bazen senin yaptığın bir yeni bez bebek ,bir yeni suluboya çalışması.. bunlar içimde kıpırtı uyandırıyor.O derece yeteneklisin ve mutlaka bunları artık değerlendirmelisin.Ben buna inanıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürekten kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum :)

      Sil