19 Haziran 2012 Salı

YENİ BİR ÇANTA

bir önceki yayınladığım kitaptan yaptığım çanta 
yaparken aşamalarını elimden geldiği kadar çekmeye çalıştım ,ama ne kadar faydalı oldum ona siz karar verin 
yapımı zor değil ,ufak dikiş tecrübesi olanların yapacağını düşünüyorum 


kitaptan çıkardığım kalıp,böyle bir kalıbı elde bile çıkarılabilir ,kağıdı ortadan ikiye katlayıp yuvarlak bir cisimle kenarlar çizilir ,üst kısmı da yine ortadan katlanmış kağıda elle çizilebilir ,resme geçelim

çift kattan kumaşlar kesilir


ve bu şekilde dikilir ,ağız kısmı hariç kenarlar dikilir,astarının altından açıklık bırakmayı unutmayalım çevirirken lazım olacak


şekildeki gibi kollar toplu iğne ile tutturulduktan sonra iç içe geçirilip ağız kısmı dikilir ,çevrildikten sonra oval yerler kasmaması için kırpmayı unutmayın
çevirelim ve astarın açık yerini dikelim astarı yerleştirelim  ve son rötuş olarak ağız kısmını dikiyoruz ve bitti
etiketi unutmuştum sonradan ekledim ve mıknatıslı çıt çıtını da unuttum
bir de poz verelim



hepinize kocaman sevgiler .......:))




19 yorum:

  1. Kumaşın deseni çok güzelmiş.Çantada güzel olmuş,emeğinine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili Nuray,,,,,beğenmene sevimdim
      sevgilerimle :)))))))))9

      Sil
  2. Canım sen de, kumaş da, çanta da süpersiniz:) Yaz için ideal ve çok şık bir çanta olmuş. Yeteneğine maşallah canım.
    İyi günlerde ve keyifle kullan inşallah.
    Öptüm kocaman:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok sağ ol canım o senin güzelliğin
      bende kumaşları görür görmez çok sevdim hemen iki çeşit almıştım bu biri,diğeri de mavi tonlarda harita desenli onuda görsen seversin
      ben de sevdim bu çantayı sağol canım ben de öptüm :)))))))))

      Sil
  3. Bir de uğraşıp böyle güzel anlatıyorsun ya Fatoş! Daha bir hoşuma gidiyor:) Yaza uygun çantanı çok güzel dikmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Semi ,umarım faydalı oluyorumdur elimden geldiği kadar anlatımlı yaparım bundan sonra:)))
      beğenmene sevindim
      sevgiler:)

      Sil
  4. FATOŞCUĞUM ELLERİNE SAĞLIK NE GÜZEL ANLATMIŞSIN VE DE NE GÜZEL DİKMİŞSİN ZEVKLİ VE MARİFETLİ KIZIM KUTLARIM SENİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ablacığım ,çok sağol güzel yorumun için
      öpüyorum sevgiler :)

      Sil
  5. çok güzel, anlatımın içinde teşekkürler, sanırım denicem:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler arkadaşım
      bence de denemeden ziyada sen yaparsın çok da güzel olur
      sevgiler canım :)

      Sil
  6. müthişsin, yaparken fotoğraflama işi gerçekten zor ve sen zoru başarmışsın. kumaşını çok beğendim. eline sağlık. güzel günlerde kullan.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili arkadaşım teşekkürler ,yaparken fotoğraf çekmek zor oluyor bazı ayrıntıları çekmeyi unutuyorum ,seviyorum hele faydalı olabiliyorsam ne güzel
      kumaş döşemelik kumaşlardan
      teşekkürler arkadaşım ve sevgiler

      Sil
  7. Çok güzel tam bir yaz çantası ellerine sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Ferideco beğenmene sevindim ,hafif ve kumaş olduğu için terletmez de
      teşekkürler ve sevgiler

      Sil
  8. fatoşcuğum etkinliği izmirli blog arkadaşım düzenliyor blogunda yazmış.BEGONYA35.BLOGSPOT.COM a gir.yüreğinden ne geçiyorsa onu yap çok öptüm tşk.ler canım

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Çantanızı çok beğendim. Özellikle kumaş çok yakışmış. Bir de düğmeler tabii ki. Çok daha sevimli göstermiş çantayı.
    Ben dikişe başlayalı 4 ay oldu. Çok acemiyim yani. Sizin anlatımınızı görünce aynı dediğiniz gibi uyguladım ve ben de bir çanta yaptım :) Biraz küçük oldu ve başka bir iki kusura daha var. Sizinkinin güzelliğini yakalayamadı ama yine de sizinle paylaşmak istedim. Bir de tabii ki teşekkür etmek istedim. Çok açıklayıcı bir şekilde anlatmışsınız. Çok yardımcı oldunuz. Ellerinize sağlık!
    Bu da benim çantam: http://www.sedosfer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. anlatım için sağolun.... ellerinize sağlık :) Bu arada bende çanta denemeleri yapıyorum ve size birşey sormak istiyorum.... Çamntalarda kullanılan manyetik çıtçıtları neredn alıyorsunuz? Şimdiden teşekkürler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Fatma teşekkür ederim ,sizinkiler de güzel
      çıt çıtları düğmeci den alıyorum bazen de çanta askı aparatları için ayakkabı malzemesi satan yerler var oradan da alıyorum
      sevgiler

      Sil
  11. ellerinize sağlık gerçekten çok şık olmuş güle güle kullanın bende çok az biliyorum dikişi dediğiniz gibi biraz ayrıntılı olduğunda sizlerden çok şeyler öğreneceğim teşekkürler paylaşımınız için

    YanıtlaSil