5 Mart 2012 Pazartesi

SEVİMLİ DİNAZOR

Selam sevgili arkadaşlar,bu  erkek çocukların dinazor sevgisi nereden geliyor  araştırmak gerek sanırım biraz da onların güçlü olduğunu düşünüyorlar
sizi daha fazla sıkmadan dinazorun hikayesine gelelim,yeğenim uzun süredir benden dinazor yapmamı istiyordu geçen de yine isteyince şimdi yapalım dedim ,hemen kafadan bir kalıp çizdim kumaşa çizim diktim ,ertesi günü de boyama işini bitirdik kendisi bu renk istedi ve birlik de boyadık çok beğendi güle güle kullansın ayrıntılar fotoğraflar da








21 yorum:

  1. Senin yeğenin olmak varmış Fatoşcum:) Ne güzel iste teyze yapsın:) İyi günlerde, keyifle oynasın inşallah yeğenin canım.
    Ellerine, emeğine sağlık.
    Sevgiyle kal, daima...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım Ayşım ,bunları istemek için çocuk olmak gerekmiyor bizlerde hala istiyoruz yani ben kendimi örnek verecek olursam oyuncakları çok seviyorum
      güzel dileklerin için çok çok sağol canım
      öptüm :)

      Sil
  2. ŞİRİN YÜZLÜ DİNAZOR SEN NE ŞEKER ŞEYSİN,FATOŞCUĞUM ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK,YEĞENİN İYİ GÜNLER DE OYNASIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil ablacığım beğenme ne mutlu oldum ,teşekkürler sevgiler

      Sil
  3. süper olmuş iyi bir renk seçmiş bence, güle güle oynansın, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım ,güzel dileklerin için de
      sevgiler

      Sil
  4. çook güzel olmuş canımm kumaş alırsam bunuda denerim ben oğlmda bayılıyor dinazorlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sevgili güfte tavsiye ederim hem senin yapmış olman oğlun için çok daha anlamlı ve güzel olur ,teşekkürler
      sevgiler

      Sil
  5. Çok güzel bir oyuncak olmuş... Ama sanırım en güzeli yeğenini sevinmiş ve mutlu olmuş görmek olsa gerek... Eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok bayıldı ,teşekkür ederim
      sevgilerimle

      Sil
  6. süper,çok şirin olmuş,bende çok severim dinoları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sevgili özlem ,beğenmenize sevindim
      sevgiler

      Sil
  7. Dinazor pek sevimli olmuş..Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Ah bu dinazor sevgisi bizim evde mevcut ve hiç bitmeyecek gibi:))
    Ben de onlarla daha bir sevdim bu kocaman sevimli hayvanları...
    Sizin dinazorun rengi de çok gerçeğe yakın olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili semi çok teşekkürler ,siz de çocuklara bundan dikip onları mutlu edebilirsiniz yapımı kolay
      sevgiler

      Sil
  9. Çok sevimli bir dinozor olmuş :) El yapımı oyuncak gerçekten çok güzel bir fikir. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerede üretildiği belli olmayan hele ki Çin yapımı oyuncaklar dan kat kat iyi
      beğenmenize sevindim sevgiler

      Sil
  10. harika olmuş dinazor!çok beğendim canım.ellerine sağlık.yeğenin çok ama çok şanslı..

    YanıtlaSil
  11. Merhaba...
    Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel istersen ben henüz yeniyim...

    YanıtlaSil
  12. tatlım süpersinnnn tek kelimeyleeeee, boyanınca nasıl güzel olmuş, güle güle oynasın yiğenin....

    YanıtlaSil