15 Nisan 2017 Cumartesi

RAVEN


Yapabileceklerimin sınırlarını zorlamıyorum gerçekten içimden  geldiği gibi severek yapıyorum.
Bana ilham veren doğayı ve canlıları o kadar çok seviyorum ki bunu da sanırım bu şekilde ifade ederek gösteriyorum.
Koca evren de henüz biz den başka canlı gezegen bulunamadı. Varsa da milyar ışık yılı uzaklıkta olmalı.
Demem o ki lütfen bu gezegenin kıymetini bilelim ve ona güzel davranalım . Gelecek nesillere de yaşanacak bir yeryüzü bırakalım.
Herkese kocaman sevgilerimle.







4 yorum:

  1. BA-YIL-DIM.
    Tek kelimeyle gerçekten HARİKA ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler ❤❤arkadaşım :) :) :)

      Sil
  2. Yaptıklarınız beni çok şaşırtıyor, biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tülin hanım ben de bu güzel düşünceleriniz için çok mutlu oluyorum,çok teşekkürler ve sevgiler.

      Sil