15 Mart 2017 Çarşamba

MUSHROOMS

Mister Finch; 
Kendisinin eserlerini ilk gördüğüm de aşık olmuştum,yaptıkları inanılmaz derece de etkilemişti beni.Dikiş dikmenin ötesin de başka bir şey.
Neden Mr.Finch den  bahsediyorum. Yaptığım bu mantarlar kendisinin eserlerin den ilham alarak yapıyorum.
Sayfasını incelediğiniz de siz de göreceksiniz  hayran kalmamanız mümkün değil.
Sayfasına ismini tıklayarak ulaşabilirsiniz. 
Mantarlar bana sihirliymiş gibi geliyor ,masalları ,fantastik hikayeleri çok sevdiğimdendir belki.
Bu yüzden mantar çizmek ve yapmakta çok hoşuma gidiyor.


Herkese kocaman sevgiler.


2 yorum:

  1. Sanat ve zanaat arasında gidip gelişinize bayılıyorum, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçten ve güzel yorumunuz için çok çok teşekkür ederim.
      saygılar :)

      Sil