28 Şubat 2012 Salı

mutfak için tavşan poşetlik

herkese kocaman sevgiler bu sevimli tavşancığı burada gördüm ve çok sevdim ben de yapayım dedim ve yaptım ,ayrıca hep bir etiketim olsun istiyordum etiketimi  de kendim yaptım bilmem nasıl oldu ,her seferin de farklı farklı şekillerde yapılabilir 










kalıbı yoktu ben de kafadan çizdim ,kalıpların kesilmiş hali

desenli kumaşı dikmeden önce cebini dikip ondan sonra, ağız kısmını içe katlayıp dikiyoruz daha sonra  kenarları dikiyoruz astarı içe geçirip ağız kısmını dikiyoruz  ,tavşanın kafasını yuvarlak kestim önce kulakları hazırlayıp kafaya sabitlemek için dikerken iç kısmına yerleştirip kenarları ondan sonra  dikip düz çevirdim içine yün doldurdum yorgan iğnesi ile göz burun yaptım ellerini de yoyo tekniği ile yapıp içine yün koyup iple şekil verdim monte için yorgan ipi kullandım 
biraz komik anlattım sanırım umarım anlaşılmıştır iş yaparken resim çekmek zor oluyor ,işe kapılıp gidiyorsunuz 
kocaman sevgiler
sevgiler

17 yorum:

  1. harika olmuş canım ellerine sağlık sayende dikişi öğreniyorum çok saol paylaşımlar için

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş çok beğendim ..Hem mutfağa hem çocuk odalarına kullanılabilir.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. benimde yapılacaklar arasına aldıklarımdandı bu tavşancık, kedi ve köpeklileride çok güzel değilmi? senin becerilerine de diyecek lafımız yok şekercim, süpersin vallahi, kalıp malıp olmadan harikalar yaratıyorsun, ellerine sağlık canım, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Fatoşcum muhteşem olmuş. Maşallah sana. Ne kadar marifetlisin. Gördüğünü kalıpsız falan en mükemmel haliyle yapıyorsun.
    Her yaptığını beğenerel izliyorum ama bir tane pembiş kıyafetli tavşanın vardı hani dergide de çıkan o favorimdi. Bu da ikinci favorim oldu. Gerçi seçmek çok zor zira her çalışman birbirinden güzel.
    Sevgiyle kal arkadaşım.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba çok güzel bir çalişma olmuş elinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. fatoşcuğum her yaptığın gibi bu da harika olmuş,çok sevimli işler yapıyorsun tebrik ederim canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok şeker bir şey olmuş bu :) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. çok sevimli çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. değerli ve güzel yorumlarınız için çok çok teşekkür ediyorum
    yorumlarınız beni çok mutlu ediyor
    kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Süper olmuş,ellerine sağlık.Etikette çok hoş hem farklı hemde el yapımı:)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Mükemmel .. Ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  13. Çok beğendim bu sevimli tavşanı:)
    Ayrıca bloğun yeni hali de çok hoş olmuş, değişiklik iyidir bazen:)
    Bu arada etiket süper olmuş, biraz zahmetli ama değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili semi
      etiketi zevkle işledim beğenmene sevindim
      sevgiler

      Sil
  14. elini her attığını güzelleştiriyorsun ve ortaya şahane şeyler çıkarıyorsun.bravo arkadaşım hem çok şirin ve keyifli hemde çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  15. elinize sağlık muhteşem görünüyor.

    YanıtlaSil
  16. Ltf boyutlarnida yazarmsnz yeni ogrenyrum dikiside yapmak istyrum bundan

    YanıtlaSil