16 Şubat 2012 Perşembe

ayakkabı kutusundan sepete dönüş

Pike kumaşı ile ayakkabı kutusu kapladım,bilirsiniz el işleriyle uğraştığımız için malzemeler de ha bire artıyor onlara yer bulmak lazım ben de sepet yaptım üzerini süslemedim sade olsun istedim






bir de güzel şeritler bulamıyorum ,zevkime uykun pek yok bende makinenin desenleri ile şerit yaptım,sizin makinenizin daha güzel desenleri varsa onları uygulayabilirsiniz,istediğiniz renk de şeritlere istediğiniz uyumlu bir iple yapabilirsiniz
kocaman sevgiler



9 yorum:

  1. Maşallah sana, çok güzel olmuş canım:)

    YanıtlaSil
  2. Şerit desenlerini makinede yapmak çok iyi bir fikir Fatoşcum. Geri dönüşüm çalışman da çok hoş olmuş. Pike kumaşının rengi pek güzel.
    Ellerine sağlık arkadaşım.
    Öptüm:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş, sade ve şık, pike kumaşın rengi de nefis.

    YanıtlaSil
  4. Şerit olayını tuttum gerçekten!
    Benim makinenin programı çok ama doğru düzgün kullanmıyorum nedense:)
    Kutuyu pikeyle nasıl bu kadar muntazam kapladınız?

    YanıtlaSil
  5. bahar006 ,teşekkür ederim canım sevgiler

    sevgili Ayşım teşekkürler canım çok sağol
    ben de öptüm sevgiler

    sevgili noblesse sağ ol canım pikenin rengini bende görür görmez beğendim,sevgiler canım

    sevgili semi daha üst model makineler de çok güzel desenler var çiçekli falan benimkiler 24 tane sanırım,kullanmanı tavsiye ederim,kutunun iç ve dış ölçülerini mezura ile aldım kesip,diktim ,yalan olmasın zorlandım fakat ikiside iki saat de bitti
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir kutu ortaya çıkmış geridönüşüm harika hele şerit fikri süper ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok güzel.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir dönüşüm olmuş, desenli şeritler de çok hoş:)

    YanıtlaSil
  9. cok hos gorunuyor
    ellerıne saglık
    sevgıler

    YanıtlaSil