15 Mart 2012 Perşembe

BİRLİKTE KUMAŞ SEPET YAPALIM

malzemeler : 1.iç astar için ben keten kumaş kullandım
2.desenli kumaşın biraz kalın olması lazım ben döşemelik kumaş kullandım eğer elinizdeki kumaşı değerlendirmek isterseniz içine ve kalın olmasını istiyorsanız elyaf kullanabilirsiniz
3.toplu iğne,makas,cetvel veya mezura 
EVET BAŞLIYORUZ
Kumaşlar istediğiniz boyu ayarlayıp bu şekil de hazırlıyoruz

işaretli görünen yerlerden dikiyoruz


dikilen parçaları bu şekilde katlayıp köşeleri birleştiriyoruz 



iğneliyoruz elimize bir cetvel alıp sepetinizin ne kadar dikdörtgen olmasını istiyorsanız o kadar santim ölçün  ve dikip fazla parçayı kesin




ve artık düz çeviriyoruz ,ağız kısmını da bu şekilde katlayıp dikip bitiriyoruz artık kullanıma hazır 
bir de kulp istiyorsanız ağız kısmının içine uçları yerleştirip dikin












fotoğrafların kusuruna kalmayın son 3 resim hariç hepsi akşam yaptığım için ışık yetersizdi
umarım beğenmişiniz dir 
kocaman sevgiler........:)

21 yorum:

  1. harika olmuş gerçekten..emeğinize sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok ama çok güzel olmuş hemde bu anlatım için çok teşekkürler bende inşallah sizin gibi güzel dikmeye başlarım artık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sizin paylaşımınızı bekliyor olacağım ,belki bu çalışma ile başlayabilirsiniz
      sevgiler

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım, kumaşın desenine ayrıca bittim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ ol canım beğenmene sevindim
      sevgiler :)

      Sil
  4. süper olmuş kumaşda çok orjinal sanada geçmiş olsun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gönül beğenmene sevindim ,hep beraber
      sevgiler

      Sil
  5. Fatoşum hem fotoğraflarla hem yazınla çok detaylı ve net anlatmışsın.teşekkürler bu güzel ve faydalı paylaşım için.ve ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım dolunay sağol beğenmene sevindim ,e bu anlatıma bir tanede sen dikersin
      sevgiler canım

      Sil
  6. Superrrr olmuş bir de kumaşı ters biçmişsin o düz olsaymış daha da muhteşem olurmuş Turkuazftcığım.Emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya hiç sormayın fotoğrafları yayınlarken fark ettim aslında aklımdaydı desenin düz durması ama sanırım hem yapıp hem fotoğraf çekince unuttum
      beğeniniz için teşekkürler sevgiler

      Sil
  7. Canım benim öyle güzel fotoğraflamışsın ve anlatmışsın ki emeğine sağlık.
    Ben beceremeyeceğimi bildiğim için keyifle baktım sadece:)
    Sevgiyle kal, daima...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım Ayşım çok sağol
      ben senin becerikli olduğuna inanıyorum öyle deme kendine dikiş yapacağın gün olacak ben biliyorum
      sevgiler canım

      Sil
    2. Canım arkadaşım, teşekkürler.

      Sil
  8. süper olmuş ve anlatım harika bayıldım bloguna....

    YanıtlaSil
  9. Anlatımınız çok açıklayıcı olmuş, ellerinize sağlık:)
    Ben de hemen hemen böyle dikiyorum, tek fark araya elyaf koyuyorum.
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  10. gerçekten çok güzel bir anlatım yeni bir şey öğrendim elnize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Bu kumaş sepet fikri çok işime yarayabilir rastladığım çok iyi oldu, çok ta güzel anlatmışsınız. Evde yer kalmadığı halde hala kumaş deliliğim tutuyor benimde sakıncası yoksa nereden aldığınızı sorsam? şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. selam Müge kumaşlarımı Bursa kumaş pazarından alıyorum sanırım Ankara ,İstanbul da mağzaları var
    kumaş döşemelik kumaş biraz kalın bu gibi şeylerde ideal, fiyatı da bunlar çift enli kumaş oluyor metresi 11.tl

    YanıtlaSil
  13. Daha dün akşam bursa pazarının internet sitesine baktım, hep gitmek isteyip erteliyordum gitmek şart oldu. Bilgiler için teşekkürler.

    YanıtlaSil