14 Mart 2012 Çarşamba

hatırını kıramadığım değerli arkadaşım için çizimlerimi paylaşıyorum

 
merhabalar sevgili ayşım çizimlerini paylaşmıştı be benden de çizimlerimi paylaşmamı tavsiye etmişti kendisini kıramadığım için sizlerle paylaşıyorum, bu çitalar dergiden bakarak çizdiğim
bu peygamberdevesi böceği ansiklopediden ağaçlar tamamen hayalim den yaptıklarım dinazor ve kuşlar yine bakarak yaptığım ziçizimler,bulabildiklerim bu kadar yine çizersem sizlerle paylaşırım kocaman sevgiler
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

6 yorum:

  1. çizimler harika çok yetenekli karakalemi ustalıkla kullanmış

    YanıtlaSil
  2. Ayşım`inkileri hatırlıyorum. Sizinkiler de çok hoş, paylaşın tabii, sandıkta mı bekleyecek:))

    YanıtlaSil
  3. Fatoşcum canım arkadaşım öncelikle beni kırmadığın için çok teşekkür ederim. Çizimlerini çok beğendim. Bunca zaman paylaşmamış olman hata bence:)
    Lütfen çizmeye devam et. Ben ilk fırsat bulduğumda kediler üzerine çalışmak istiyorum. Bir sürü kedi resmi çizmek hayalim:) Sen de kedileri çok seviyorsun zaten:)
    Çizimlerin için ellerine sağlık canım.
    Sevgiyle kal, daima...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım arkadaşım beğenmen beni mutlu etti
      yapacağın kedi resimlerini sabırsızlıkla bekliyorum
      sevgiler canım :))))))

      Sil