12 Kasım 2012 Pazartesi

PATCHWORK BEBEK PİKE TAKIMI

 Herkese merhabalar
bu çalışmanın anlatımını anlayacağınız şekilde tek tek fotoğrafladım umarım detaylı olmuştur,kesim ve birleştirme aşamaları fazla zorlanmayacaksınız fakat yorganlama işinde biraz zorlanabilirsiniz parça büyük olduğu için ben daha önce yaptıklarım ufaktı bu kadar zorlanacağımı düşünmemiştim ama sonucu görünce değdiğini düşünüyorum
bu çalışma 10 dakikada  bloklar deniyor videosunu izlemek isterseniz buradan bakabilirsiniz 
bu pikenin sahibi yeğenim inşallah güle güle kullanır






























































13 yorum:

  1. fatoşcuğum şahane olmuş detaylı da anlatmışsın süpersin sen ellerine sağlık yeğenin de iyi günlerde kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Serpil ablacım ,faydalı olmak adına elimden geldiği kadar çabalıyorum
      öptüm seni :)

      Sil
  2. Mükemmel olmuş canım. Keyifle, sağlıkla, mutluluk içinde kullansın inşallah. Ellerine, emeğine sağlık.
    Ne kadar güzel, detaylı bir şekilde açıklamışsın.
    Sevgilerimle canım ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel içten dileklerin için çok teşekkürler arkadaşım :)
      benim gibi hevesli ve bu tarz şeyleri yapmak isteyenlere faydam oluyorsa ne mutlu bana canım :)
      öpüyorum seni :)

      Sil
  3. Elinden her iş geliyor, harikasın!
    Yeğenin çok şanslı, farkında mı acaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok teşekkürler Semi'cim çok naziksin
      yeğenim şu an çok küçük büyüdüğü zaman anlar umarım
      sevgiler öpüyorum :)

      Sil
  4. Ba-yıl-dım:) Şahane olmuş Fatoşum ya, ellerin kolların dert görmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol Bahar'cım çok teşekkür ederim
      öpüyorum seni :)

      Sil

  5. Fatoşcum, harikalar yaratmışsın ben nette dolanmayalı, hangisine bakacağımı şaşırdım. Kuzucuk iyi günlerde kullansın. Bütün bunları bir kursa gitmeden kendi başına mı çıkarıyorsun tatlım, helal olsun sana.Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler canım beğen mene sevindim,evet canım herhangi bir kurs görmedim ,şu anda gitmiyorum her şey kendiliğinden oluyor ,bir de çok severek yapıyorum
    iltifatın için teşekkürler canım
    öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok beğendim, çok güzel olmuş. Güle güle kullansın yiğeniniz. Büyüyünce çok güzel bir hatıra olarak bakacaktır bu güzel hediyeye eminim...

    YanıtlaSil
  8. pek zarif olmuş, yumuşacık sarsın ufaklığı! =)

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendim ellerine sağlık fatoş hanım.Bir ara pikenin kenarındaki yorganlamayı da gösterebilir misiniz?

    YanıtlaSil