28 Aralık 2011 Çarşamba

hadi biraz geyik yapalım :) BU SEVİMLİ GEYİĞİ BERABER YAPALIM

MALZEMELER;1. vücut için ben krem renkli pamuklu pazen kumaşı kullanıyorum ,bütün kumaşçılarda bulabilirsiniz
2. kahve renkli ince pamuk kumaş (nevresim kumaşı)
3. dikiş makinası 
4. elyaf
5. iğne iplik 





boyutu a4 kağıdından anlayabilirsiniz kalıpları kesip kumaşa çizip makinenin sık ayarında dikiyoruz








gövde hariç kolları ve bacakların tamamını dikiyoruz diktikten sonra  resimdeki gibi bacakları ve kolları iç içe dönükken uç kısımlarından kesiyoruz ve ters çeviriyoruz delikleri açarken mutlaka bunu yapmalıyız yoksa ters çevirdiğimiz zaman kesit açtığımız yer dış tarafa denk gelmesin






açılan delikleri dikiyoruz monte işine geçiyoruz düğmelerle yorgan sırıma ipi ile sabitliyoruz ve işte böyle oluyor



kulağı gövdeyi yaptığımız kumaş ve kahve renkli kumaşı üst üste getirip kalıbı çizip diki kesiyoruz ,boynuzları da kahve kumaşla dikip içini dolduruyoruz,kulakları ikiye katlayıp kafaya dikiyoruz boynuzu da aynı şekilde dikiyoruz 



burnunu da resimdeki gibi kesip kahve iple teğel geçiyoruz bitti
kıyafetini yetiştiremedim yarın inşallah onuda yapar paylaşırım
bu yayını hazırlamak yapmasından daha zor oldu umarım beğenmişinizdir 
sevgilerimle

13 yorum:

  1. ne hoş bir geyik olmuş ellerinize sağlık kıyafetli halini sabırsızlıkla bekiyoruz:)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. İNANILMAZ GÜZEL OLMUŞ. BENDE BİR AN ÖNCE DİKİŞ MAKİNESİ ALMAK İSTİORUM :)

    YanıtlaSil
  3. Çok çok güzel olmuş bayıldım,emeklerine sağlık ...

    YanıtlaSil
  4. şahane olmuş, bayıldım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. tek kelime ile muhteşem olmuş ne güzelde anlatmışsın müsaadenle arşivime alıp yapmayı düşünüyorum.ellerine emeğine sağlık.paylaştığın için de çok tşk.lerrrrrrr

    YanıtlaSil
  6. Çok sevimli ve çok güzel olmuş canım.
    Ah hep diyorum keşke dikiş bilsem. Öyle de güzel ve açıklamalı anlatıyorsun ki hemen yapasım geliyor:)
    Ellerine, emeğine sağlık arkadaşım.
    Sevgiyle kal her daim.

    YanıtlaSil
  7. Her zamanki gibi çok güzel bir geyik hazırlamışsınız Yeni yılda mutluluk sağlık ve şans dilerim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. canım benim bu sayfaya etsy'de rastladım, yaptıklarının ne güzel olduğunu göstermek ve cesaret vermek için bu linki göndermeyi istedim, sevgilerimle...
    http://www.etsy.com/listing/83956174/cloth-doll-handmade-rag-doll-plush-toy

    YanıtlaSil
  9. sevgili Noblesse çok naziksin çok teşekkür ederim haklısın ama çalıştığım için vaktim oldukça yapıyorum
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  10. yaaaa CANIMSINNNNN bende salak gibi yurt dışındaki siteleri geziyorum günlerdir kalıp bulabilirmiyim diye, meğerse yanıbaşımdaymış kalıp da haberim yokmuş, süpersin arkadaşım sen yaaa, seni çok seviyorummmmmm, bitanesinnn. Çok çok çok saol saol saol.....

    YanıtlaSil
  11. Merhaba zürafa nin kalibi varsa yayınlar misiniz

    YanıtlaSil
  12. ah fatoşum istediğin kadar anlat, bu kadar muntazam bir şekilde yapabileceğimi hiç sanmıyorum. ayrıca hazır olarak almak daha keyifli. çok çok sevdim ben bu geyiği, ellerine, emeklerine sağlık canım.
    sevgiler kucak dolusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nagehancım çok çok teşekkürler, beğenmen beni o kadar mutlu etti ki anlatamam. Sana mutluluk,şans getirsin.
      Çok öpüyorum.

      Sil