29 Ağustos 2013 Perşembe

DOLUNAY'CIM DAN ÇOK GÜZEL BİR SÜRPRİZ

Bilenler biliyor bilmeyenler ise buradan Dolunay'ın bloguna bakabilir.
Üç seneye yakındır blog dan tanıdığım ve çok sevdiğim bir arkadaş ,mesajını aldığımda o kadar çok heyecanlandım ki .Kayseri'ye dayısının oğlunun düğünü için geldi ve beni de görmeden gitmek istememiş sağ olsun canım arkadaşım.Karşılaştığımızda sanki birbirimizi uzun yıllardan beri tanıyormuşuz gibiydi O kadar içten o kadar samimiydi ki ,sağ olsun gönlü bol arkadaşım bana da bir dolu el emeği göz nuru yaptıklarından getirmiş sağ olsun.
çok kısada olsa çok güzel bir gündü benim için ,düğünde annesi sürpriz yapmış ve gelmiş annesi ile de tanıştım çok tatlı çok şeker bir hanımdı çok sevdim ,teyzesi ,dayıları hepsi birbirinden değerli insanlar tanıştığıma çok memnun oldum.
Bu güzel günü kendisi de burada paylaştı bakmak isterseniz.
Dolunay'cım çok çok teşekkürler bu güzel sürprizin için inşallah yine görüşürüz.
herkese kocaman sevgiler.






7 yorum:

  1. Ne güzeldir blog buluşmaları! Çok güzel olmuş Fatoş`cum:) Umarım bir gün biz de buluşuruz bir yerlerde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi'cim ben de çok istiyorum seninle tanışmayı ,umarım o gün gerçekleşir :)
      çok öpüyorum :)

      Sil
  2. canım benim !ne güzel cümleler.ama zaten yüz yüze görüştüğümüzde bu cümlelerdeki sıcaklığı gözlerinde sesinde ,sende gördüm.seni tanımak çok güzel ve keyifli.
    dostluk yolculuğumuzun uzun çok uzun ve keyifli olacağını biliyorum.
    ve teşekkür ederim.kocaman yürek dolusu öpüyor ve selamlıyorum.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunay'cım uzaktan da olsa o sıcaklığını hep hissediyordum ve görünce de yanılmadığımı anladım arkadaşım :)
      Dostluk yolculuğu buna bayıldım sonsuz bir yolculuktur bu inşallah .
      Bende kocaman kocaman öpüyor ve kucaklıyorum :)

      Sil
  3. Çoook sevdiğim iki arkadaşım buluşmuş, çok çok sevindim sizler adına. İnşallah bir gün her birlikte bir araya geliriz:))
    Öpüldünüz güzel arkadaşlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşım'cım inşallah bir gün seninle de bir yerlerde böyle güzel sürpriz yaşarız ,ben de gönülden isterim :)
      gönül dolusu sevgiler arkadaşım ben de öpüyorum :)

      Sil
  4. Ne güzel şey dostluk! Selamlar...

    YanıtlaSil