27 Mart 2014 Perşembe

MAKYAJ ÇANTASI YAPIMI :)

Bu makyaj çantasını yapımını yabancı bir blog da görmüştüm. Ben de hem deneyip yapımını da sizlerle paylaşmak istedim.
Kalıbını kendim çıkardım anlatımda sadece görsel vardı ölçüleri yoktu bende sizler için tek tek fotoğrafladım.
anlatımına başlayayım anlamadığınız yerler olursa çekinmeden sorabilirsiniz ? 
Malzeme :- pamuk kumaş
-30 cm fermuar
-aplike için ben kağıt tela kullandım isterseniz mum gibi sürülen yapışkanlar da işinizi görür
-elyaf
not:ben kapitone ayağı kullanarak desen çalıştım ,öyle bir aparatınız yoksa düz dikişle kareler yapabilirsiniz.













13 yorum:

  1. Çok güzel bir model kalıbı da var ne hoş yapmak isteyenler için çok iyi.:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık, çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine, makinana sağlık..Ne güzel anlatmışsın..Benim gibi acemiler için çok öğretici olmuş, deneyeyim hemen, çook teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yaptıkların zaten çok güzel. Bir de üşenmeden fotoğraflayıp anlatıyorsun. Bravo gerçekten!!!

    YanıtlaSil
  5. çok şık görünüyor.. paylaşıma teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. çok şık görünüyor.. paylaşıma teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. Tarif için teşekkürler.Ben bu kapitone işini çok seviyorum ama kapitone ayağıyla hiç denemedim,deseni çiziyor musunuz yoksa serbest mi çalışıyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil
  8. büyük ihtimalle hiç yapamayacğım böyle çanta vs ama bakıp takdir etmemem beğenmemem mümkün değil.yine hayran bıraktın.çok güzel ve şık fatoşum.kumaş deseni de çok eğlenceli.birde üşenmeden tek tek fotoğraflamışsın elllerine sağlık ve teşekkürler canım.
    umarım daha iyisindir.çok öpüyorum canık benim.

    YanıtlaSil
  9. Ne zamandır aklımdaydı böyle bir şey. Açıklayıcı, heveslendirici olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım, cok güzel olmus:)

    YanıtlaSil