2 Nisan 2012 Pazartesi

doğadan gelen güzellik

güzel bir cümle doğadan gelen güzellik ,gerçekten doğa ve canlılar muhteşem
kışa girerken bir parkın kenarından geçiyordum ,budanmış söğüt dallarını gördüm dayanamayıp bir koşu gittim kucak dolusu eve getirdim ,dallar yaş olduğu için bükülebiliyorlardı ben de onlardan tam beş tane çelenk yaptım   beyaz ve yaldız renkli sprey boya ile boyadım bir kenara koymuştum kısmet bugüneymiş işte  böyle bir şey oldu



bu da yine minik çanta bu sefer içine cep koydum
çekilişim 17 nisana kadar devam ediyor buradan buyurun
herkese mutlu haftalar..................





19 yorum:

  1. çok iyi fikir! Ben de dal budak görürsen toplayacağım bundan sonra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de topla tavsiye ederim yaşken yapılınca kolay oluyor
      sevgiler

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım, çelenkler nefis olmuş, söğüt dalı iyi fikir:)Çnta da çok şirin, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım beğenmene mutlu oldum
      sevgiler

      Sil
  3. Haklısın canım, doğadaki güzelliğin ihtişamı hiç bir şeyde yok. Ağaçlar, çiçekler, bitkileri meyveler... Ayrıca özellikle dallar ve kozalaklar dekoratif olarak çok hoş değerlendirilebiliyor.
    Seni de gönülden tebrik ediyorum. Çok güzel olmuş. Hele o şirin meleğin puantiyeli ve dantelli elbisesi çook şeker:) Kalp zaten her yere çok yakışıyor.
    Çanta içi cebi de iyi düşünmüşsün canım.
    Emeklerine sağlık.
    Sevgiyle kal canım.
    Öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım doğa her şeyi ile muhteşem
      sen deyince aklıma geldi kozalaklar da var onları da aynı şekilde boyadım çok hoş oldular belki onları da kullanacağım zaman gelir paylaşırım canım
      beğenmene sevindim canım arkadaşım çok teşekkür ederim
      öptüm ben de

      Sil
  4. Çok ta güzel olmuş benimde yarım bir projem var dallarla yapılacak.Bu aralar çok tembelim çok...((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben dede vardı bir ara tembellik oluyor bazen gün günü tutmuyor
      teşekkür ederim sağol,sevgiler

      Sil
  5. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş valla bi ara sırf dal toplamaya çıkıcam dışarı harikalar yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söğüt dalları biçilmiş kaftan hem uzun hem ince oluyor yaş olunca da kolay şekil alıyor
      sevgiler canım

      Sil
  6. ne kadar güzel bir çelenk olmuş.. ellerinize sağlık.. çok çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım senin de zevk alacağın bir çalışma olduğunu düşünüyorum ,denemelisin
      beğenmene sevindim sağol
      sevgiler

      Sil
  7. Çalışmaların çok güzel! Hepsini beğendim. Ama bu çelenk ayrı güzeldir. Bayıldım ona!

    YanıtlaSil
  8. sağol canım çok teşekkür ederim bu arada çekilişime de beklerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. fatoşcuğum ne kadar yaratıcısın ve beceriklisin seni çok takdir ediyorum.farklı bir bakışın var.ben de bir dergi var sana fotokopiler çekip göndereyim tam sana göre işler var.ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. Serpil ablacığım içten ve samimi yorumun için çok mutlu oldum teşekkür ederim
    iyi olur abla neden olmasın ,masrafı olursa öderim gerçekten
    öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  11. NE MASRAFI AAA ÇOK AYIP SENİ ARARIM.SEVGİ VE SAĞLIKLA KAL CANIM

    YanıtlaSil
  12. 5 tane mi şahanesin cnm bnm:)
    yaptıklarına sevgini katıyorsun öyle şirin olmuş ki o melek çok tatlı eline saglık
    boyamak harika fikir cnm:)

    YanıtlaSil
  13. tatlım süpersin, elini neye atsan harikalar çıkarıyorsun, maşallah sana..............

    YanıtlaSil