25 Nisan 2013 Perşembe

KATEDRAL PATCHWORK VE MONA LİSA KUMAŞ

12 parça kumaşı katlayıp bu hale getirmenin zor olacağını düşünmemiştim ,dahası başkaları bundan yatak örtüsü bile yapıyorlar.
böyle bir çalışma yapmak isterseniz çok geniş bir zamana yayın derim ,bir daha ki sefere el dikişi ile yapmayı düşünüyorum 
yapımını merak edenler internette yazdığınızda bir çok görsele ve videoya ulaşabilirsiniz
daha önce bu yazımda paylaştığım  modern blocks kitabından çalıştım.
Mona Lisa kumaşı görünce hayran kaldım, ithal kumaşmış biraz pahalıydı ben yarım metre alabildim ,bundan kendime çanta yapmayı düşünüyorum bakalım nasıl olacak henüz bir model yok aklımda :)



sevgiler :)

5 yorum:

  1. Hay maşallah. Çok güzel.
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  2. gerçekten harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. KATEDRAL PATCHWORK kırkyama nın en zor tekniklerinden biridir haklısın çok başarılı olmuş bence kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. katedral patcwork çalışman süper.ne kadar zor o biliyorum annem yapıyor çünkü.ve emin ol elde daha pratik.ellerine sağlık canım.bakalım nasıl değerlendireceksin.kumaşa bende bayıldım ve çanta fikri kesinlikle çok iyi.merakla bekliyorum.kocaman sevgilerimi yolluyorum canım.

    YanıtlaSil