18 Ocak 2015 Pazar

YENİ ÇİZİMLER /NEW DRAWING

Selam dostlar 
Yine uzun bir ara verdim biliyorum ,sadece ben değilim sanırım bloglarını ihmal eden bir çok arkadaş var .Bu senin için bahane gerektirmiyor diyenler çok çok haklı .Kendim için değil sizin sayfaları da ziyaret etmiyorum bu yüzden kendime kızıyorum.buradan çok çok özür diliyorum.
Resim çizmeyi çok seviyorum ve gerçekten çizmek ve içimde bu isteğim olduğuna şükrediyorum.
Boya olarak neyi kullandığımı merak edenler varsa marka fark etmez soft pastel denilen bir boya .
Merak ettiğiniz olursa çekinmeden sorabilirsiniz.








Instagram dan takip isterseniz hesabım yine Hayalmekan  .
sevgiyle kalın

16 yorum:

  1. Çok başarılısın canım.
    Maşallah sana.
    10 parmağında cidden 10 marifet:)
    Kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bende seni öpüyorum arkadaşım. :) Çok çok teşekkürler ^_^ :)

    YanıtlaSil
  3. Sizi kardeş bloggerlardan buldum. Sizi takibe aldım. beğeneceğiniz bloğuma sizi de bekliyorum.. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün teşekkürler.
      Davetiniz için teşekkürler.
      Sevgiler.

      Sil
  4. Bu resimler harika arkadaşım, ellerine sağlık.
    Sizin tilda bebeklere de bayılıyorum , bir ara bende dikeceğim inşallah.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Türkan diktiğiniz de merakla görmeyi bekliyorum,teşekkürler
      Sevgiler.

      Sil
  5. çizimleriniz çok güzel . hepsini çok beğendim. ama çınar yaprağını gerçek fotoğraf sandım. ellerinize emeinize sağlık.bende bayılırım resme ama benimki biraz farklı yönde ben çiniyle daha fazla haşır neşirim.her ne şekilde olursa olsun çizmek,boyamak sanatla uğraşmak çok güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çinicilik başlıca sanat ,uğraşmakta güzel bir şey merak ettim blogunuzda varsa bakmaya geleceğim.
      Sevgiler.

      Sil
  6. Uzun zaman oldu çizim yapmayalı özlediğimi fark ettim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özleminizi debreştirdiysem ne mutlu bana.
      Teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  7. Çok beğendim, harikası olmuş resimler :) uzun bir aradan sonra hoş geldiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bolat çok teşekkürler, :)hoş buldum .
      Biraz daha sık yazmaya gayret göstereceğim.
      Sevgiler.

      Sil
  8. bakınca aşka geldim bende resmen.cidden çok başarılısın ve her seferinde bir adım daha öne gidiyorsun ve lütfen devam et.
    bu arada bu ihmalkarlık ve tembellik bende de var biliyorsun.bu tembelliği atmalıyız kuzum bir an önce.bak sana ödev bu hafta yeni bi yazı gelecek ona göre ! :)) gelicem yeniden bak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunaycım sağ ol canım, güzel teşviğin için. Bu arada bir yayın hazırlıyorum yapım aşamalı bir bebek hoşuna gider umarım.
      Öpüyorum canım: )

      Sil
  9. Blogunuzu incelemek cok keyfini😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Hayalmekanıma,çok teşekkürler ve sevgiler :)

      Sil